راهبرد مقاومت، سبب ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: همین فرهنگ ایثار و شهادت و همان راهبرد مقاومت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱۵آبان)، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان دورود اظهارداشت: مدد کاری به عنوان شاخه اصلی کار بنیاد شهید است، هدف این است کارکنان بنیاد شهید به عنوان مددکار به مسائل جامعه هدف ایثارگر ورود پیدا کنند و برای مسائل و مشکلات آنان برنامه ریزی نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: بحث تشکل های ایثار و شهادت از دیگر اولویت های بنیاد شهید است و تشکل های ایثار و شهادت استان همچنان فعال هستند.

وی در ادامه به بودجه یک درصدی ایثار و شهادت دستگاه های اجرایی در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: اقدامات همه دستگاه های اجرایی در شهرستان ها در این زمینه باید به تاییدیه بنیاد شهید استان برسد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان دورود به صورت صدرصد انجام شده است، اظهارکرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آمادگی مسقف کردن بخشی از گلزار شهدای دورود را دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه با بیان اینکه انتظار می رود بخشی از تسهیلات جامعه هدف ایثار به صورت ماهانه پرداخت شود، گفت: در این راستا فرماندار شهرستان دورود با بانک های عامل هماهنگی را انجام دهند.

وی با اشاره به هدف از تشکیل شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت ها در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: آنچه که سبب ایستادگی مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی شده است، همان بحث ایثار و شهادت است.

کد خبر 1732206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha