آغاز رویداد هنـری و رسانه‌ای «من‌القدس، الی‌القدس» در صحن قدس حرم مطهر رضوی

رویداد هنـری و رسانه‌ای «من‌القدس، الی‌القدس» در حمایـت از مردم بی‌دفاع غـزه فلسطین با حضور هنرمندان کشوری در صحن قدس حرم مطهر رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این رویداد به خبرنگاران گفت: این رویداد هنری در اعلام همبستگی با جبهه مقاومت اسلامی و مردم غزه امروز آغاز شد و تا فردا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

محسن هوشمند افزود: در این رویداد ۱۴ نفر از هنرمندان تجسمی کشور آثاری را در زمینه نقاشی و نگارگری در همبستگی با جبهه مقاومت اسلامی تولید می‌کنند و بعد از این رویداد نیز آثار آنها در قالبهای مختلف مورد استفاده و بازنشر قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: امیدواریم این رویداد پیام خوبی از پای کار بودن هنرمندان و فرهیختگان و همراهی آنها با جبهه مقاومت در سطح بین المللی مخابره کند.

رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: مسعود نجابتی، حسن روح الامین، علی بحرینی، امیر خالقی، عباس برزگر گنجی، احمد منصوب، محمدرضا میری، محمدعلی نادری، محسن اسدی، حمید قربان پور، مهدی امینی، سعید خاتمی، احمد پژمان و مهدی انفرادی از جمله هنرمندان شاخصی هستند که در این رویداد مشارکت دارند و به خلق اثر خواهند پرداخت.

پایان پیام/

کد خبر 1732247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha