هفتمین جشنواره «مدرسه عشق» تا ۲۰آبان ماه تمدید شد

دبیر استانی هفتمین جشنواره فرهنگی هنری «مدرسه عشق» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ آبان ماه خبر داد.

محمد توکلی، دبیر استانی هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم، با اشاره به برگزاری این جشنواره در شش بخش گفت: هفتمین جشنواره ملی مدرسه عشق در بخش هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی، موسیقی و سرود، ادبیات، شعر و مکتوبات، نوآوری، ابتکارات و ایده های جدید پایگاهی فراخوان شد .

وی تصریح کرد: هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق به همت مرکز آفرینش های هنری معاونت فرهنگی بسیج استان قم در ۱۰ محور متنوع فراخوان شد که این محورها عبارت اند از امید آفرینی، فرهنگی، کار و تولید، جمعیت، حل مشکل محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی .

توکلی ادامه داد: اما با توجه به تحولات اخیر منطقه و عملیات طوفان الاقصی ضمن تمدید مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ آبان ماه، موضوع غزه نیز به محورهای جشنواره اضافه شد.

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی بسیج استان قم با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: جوایز این دوره شامل سکه تمام بهار آزادی، پلی استیشن۴، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی هوشمند، حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و ... است .

دبیر استانی هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق یادآوار شد: تا امروز(دوشنبه۱۵آبان ماه) ۱۲۰۰ اثر از هنرمندان قمی در قالب‌های مختلف فرهنگی هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی madreseheshgh.ir ارسال کنند.

کد خبر 1732257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha