اعلام برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد گلستان/ ۲۰ فعال حوزه کتاب تجلیل می شوند

حجت الاسلام حسینی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان را اعلام کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: همزمان با هفته کتاب اجرای سرود در مساجد پیش بینی شده که محتوای آن به کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان ارسال شده که در مساجد به صورت استودیویی ضبط خواهد شد و اجرای بیرونی نیز انجام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: اجرای کار نمایشی، طرح شنبه های کتاب در کانون های مساجد، تقدیر از سه کانون جوان گرگان، معراج آزادشهر و میعاد گنبدکاووس، تجلیل از ۲۰ فعال کتابخانه ای کانون های مساجد استان، رونمایی از کتاب یکی از اعضای کانون های مساجد استان، بازدید از کتابخانه های مساجد و پالایش کتاب از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان است.

وی از برگزاری ۲ مسابقه کتابخوانی کشوری در سطح کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم» مقام معظم رهبری و کتاب «عرصه های اجتماعی حضور زنان» در هفته کتاب و کتابخوانی در سطح کانون های مساجد استان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در این هفته بن کتاب نیز بین کانون های شاخص و فعال استان توزیع می شود.

وی با اشاره به نقش و ضرورت کتاب و کتابخوانی در بین نوجوانان، تاکید کرد: باید با تقویت کتابخانه ها و برگزاری مسابقات و برنامه های جذاب برای کتاب و کتابخوانی جوانان را به این سمت سوق داد تا هم دانش، سواد و چراغ هدایت کتاب پر رنگ تر شده و در کنار آن هدف تربیتی که تفکر و خردورزی است تقویت شود.

گفتنی است، ۸۹۰ کانون فرهنگی و هنری و ۱۵۲ کتابخانه مخزن دار در سطح مساجد استان گلستان فعالیت می کنند.

کد خبر 1732334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha