تقویت امید آفرینی و حفظ منافع مردم در تولید محتوای مجازی مورد توجه باشد

عزیززاده گرجی با تاکید براینکه تقویت امید آفرینی و حفظ منافع مردم باید در تولید محتوا مورد توجه باشد، گفت: فعالان فضای مجازی باید با تفکر انقلابی، روحیه بسیجی و کار جهادی به تولید محتوا بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در نشست هم اندیشی سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران با فعالان فضای مجازی که در سالن شهید رجایی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه ۱۰هزار و ۴۰۰شهیداستان مازندران و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل غاصب در غزه، اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی برکسی پوشیده نیست در رأس همه سخنان امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «اگر شانیت رهبری نبود مسئولیت فضای مجازی را برعهده می گرفتم.»

وی با بیان اینکه علامه جوادی آملی از فضای مجازی به عنوان مجازی حقیقی یاد می کنند، افزود: فضای مجازی بستری است اگر طرح، برنامه و ایده داشته باشیم می توان به درستی از این فرصت استفاده کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ابزار انتقال پیام بسیار مهم است، ادامه داد: باید از ابزار متناسب با پیام برای انتقال آن پیام بهره گرفته شود.

وی با اشاره به دیدار مجید مجیدی  کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص)  با علامه جوادی آملی، گفت: علامه جوادی آملی در این دیدار فرمودند: «اگر پیامبری در عصر حاضر مبعوث می شد معجزه اش از جنس هنر بود.»یعنی این که پیام باید مطابق میل و ذائقه مخاب باید فرآوری شود تا مورد پسند مخاطب واقع گردد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه اگر تلاش داریم امری را تثبیت و نهادیه کنیم نیازمند این که پیش طرح طرح ریزی هایی انجام شود، افزود: دنیای غرب دروغ را به گونه ای تبلیغ می کنند که به نادرست جای حق و باطل عوض می شود.

وی با بیان اینکه اگر امری قرار نهادیه شود باید به یک جریان تبدیل شود که اگر جریان شد فرهنگ می شود و از مخاطب نمی توان آن فرهنگ را گرفت، گفت: خوراک ذهنی نسل  نو از فضای مجازی متاسفانه تامین می شود که نباید اجازه دهیم فرهنگ بیگانه در اذهان کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم نهادینه شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان درخصوص فضای مجازی فرمودند:« فضای مجازی را شما باید هدایت کنید؛ از طرف شما باید خبر، فکر و تحلیل به فضای مجازی هدایت شود.»

وی با بیان اینکه باید یک رسانه موثر باشیم نه رسانه متاثر، ادامه داد: باید خبر با زبان های مختلف تولید شود تا شاهد جریان سازی موثر باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: اگر قراراست در امری آن امر را به سرانجام برسانیم و حق مطلب را ادا و عمل کنیم افراد اقدام کننده آن امر باید اهلیت داشته باشند.رسانه و فضای مجازی مهم است باید افرادی که قرار در رسانه فعالیت کنند باید اهلیت رسانه ای و خبری داشته باشند تا از هدف دور نشوند.

وی با اشاره به اشتراکات انقلابی و اعتقادی فعالان فضای مجازی استان مازندران، گفت: تلاش داریم از رامسر تا گلوگاه با همراهی عده ای دغدغه مند در حوزه رسانه و فضای مجازی جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی استان تقویت شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه تقویت امید آفرینی و حفظ منافع مردم باید در تولید محتوا و بازنشر محتوا مورد توجه باشد، افزود:نقد منصفانه مهم و اثرگذار است که باید فرصت ایجادشده را غنیمت بشماریم و مورد استقبال قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و رئیس دولت انقلابی نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خود را همواره ذیل ولایت فقیه تعریف می کنند، گفت: شخص رئیس جمهور به دنبال تحقق منویات رهبری هستند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه رهبری فرمودند:«مدیران و کسانیکه امور و سرنوشت مردم را در دست گرفتند باید تفکر انقلابی داشته باشند، باید روحیه بسیجی داشته باشند و اقدام جهادی کنند.»، گفت: فعالان فضای مجازی باید با تفکر انقلابی، روحیه بسیجی و کار جهادی به تولید محتوا بپردازند.

کد خبر 1732525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha