بصیرت افزایی و تقویت جبهه مقاومت علم اسلام را حفظ می کند

حجت الاسلام دماوندی گفت: بصیرت افزایی، تقویت جبهه مقاومت و تشخیص جبهه حق و باطل، علم اسلام را نگه داشته و باعث پیروزی امت اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام جلیل دماوندی در همایش استکبارستیزی و نشست پرچمداران بصیرت و همدلی ویژه روحانیون شیعه و سنی در مسجد المهدی (عج) شهر انبارالوم گفت: بصیرت افزایی، تقویت جبهه مقاومت و تشخیص جبهه حق و باطل، علم اسلام را نگه داشته و باعث پیروزی امت اسلام خواهد شد.

امام جمعه انبارالوم و بخش وشمگیر افزود: امروز همه این جنایات، کمک کشورهای اروپایی و آمریکا به اسرائیل و یا شلیک ۱۸ تن بمب یا بمب های فسفر سفید، همه این اقدامات برای این است که علم اسلام را به زمین بزنند.

وی با تاکید براینکه، تبیین این حرکت ها و اقدامات دشمنان وظیفه من و شما و صاحبان تریبون و قلم است، ادامه داد: برای اینکه علم اسلام زودتر به پیروزی و موفقیت برسد باید با همت همه کشورهای اسلامی محور صبر و مقاومت تقویت شود.

حجت الاسلام دماوندی گفت: امروز میدان، میدان غزه و اسرائیل نیست، بلکه میدان، میدان حق و باطل است. امروز لازم است میدان حق بودن اسلام را مطرح و تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: امروز جبهه کفر با همه تجهیزات و امکانات و هزینه های سنگین آمده است تا این حق را از بین ببرد.

کد خبر 1732627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha