حمایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان را در برنامه داریم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید کار فرهنگی و هنری در مساجد رونق بگیرد، گفت: حمایت از کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان را در برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مهرداد  عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان داشت: کانون های فرهنگی و هنری می توانند ابزاری برای سوق دادن جوانان به مکان های مذهبی باشند.

وی  با بیان اینکه حمایت از کانون های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد، افزود: از کانون های فرهنگی و هنری که دارای برنامه های فرهنگی و هنری باشند، حمایت خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان یادآور شد: در بحث خرید تجهیزات برای کانون های فرهنگی و هنری از هیچ کمک مالی دریغ نخواهیم کرد.

همچنین در این نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کمبود بودجه و اعتبار به کار فرهنگی و هنری در مساجد لطمه خواهد زد، یادآور شد:  نیازمند نگاه ویژه و خاص سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان به کانون های فرهنگی و هنری هستیم.

کد خبر 1732674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha