مدیران مدارس همدل و ۵ دانش آموز سمپاد تقدیر شدند/ ۱۰۰۰ نخبه تحت پوشش کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ۸ مدیر مدارس همدل و ۵ دانش آموز سمپاد استان تقدیر صو.رت گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد افشارنیا در جلسه ای که جهت تقدیر از مدیران مدارس همدل برگزار شد، بیان کرد: این مدیران از شهرستان های مشهد، جغتای، خوشاب، تربت جام، خلیل آباد و سرخس بودند که ضمن تقدیر از آنها با اهدای لوح تقدیر، به منظور پشتیبانی و حمایت از مدیران مدارس همدل  فعال که بیشترین مشارکت داشته اند، اقلام مورد نیاز مدرسه شامل ۹ قلم کالا از جمله پرینتر، رایانه، یخچال، آبسردکن و ویدئوپروژکتور اهدا گردید.


معاون فرهنگی کمیته امداد استان افزود: ۱۰۰۲ نخبه دانش آموزی، دانشجویی و غیر محصل در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، اختراعات، تحصیلی و قرآنی در استان تحت حمایت این نهاد هستند که در سطح کشور، استان و شهرستان حائز رتبه  شده اند. 


وی افزود: بالغ بر ۶۰ دانش آموز تحت حمایت در سطح استان در مدارس تیزهوشان و ۱۴۸۰ دانش آموز نیز در مدارس همدل (هیئت امنایی، نمونه دولتی و غیر انتفاعی) تحصیل می کنند. 

با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی کمیته امداد استان، رییس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان، رییس اداره سمپاد آموزش و پرورش استان و کارشناس مسئول اداره متوسطه اول آموزش و پرورش استان از مدیران مدارس همدل و ۵ دانش آموز سمپاد در محل اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی تقدیر شد.
گفتنی است؛ از ۵ دانش آموز سمپادی  با اهدا تبلت حرفه ای تقدیر گردید.
انتهای پیام

کد خبر 1732700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha