فعالیت کانون فرهنگی خواهران با اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی آغاز می شود

صالحی با اشاره به راه اندازی واحد خواهران کانون، گفت: فعالیت های کانون کوثرالزهر(س) با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی آغاز می شود.

احسان صالحی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی با کانون فرهنگی هنری خواهران کوثرالزهرا(س)کوی صالح آباد اراک، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: این جلسه به منظور شروع فعالیت کانون فرهنگی خواهران و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی برگزار شد. 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی با اشاره به فعالیت های این کانون، افزود: کلاسهای آموزشی و همچنین دیگر برنامه های ابلاغی از سوی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با جذب نیروی خواهران مسجدی و محله جهت همکاری در فعالیت‌های فرهنگی ورزشی از برنامه های آتی این کانون است. 

وی با اشاره به فعالیت کانون برداران بیان کرد: ما ظرفیت های خوبی برای اجرای برنامه با حضور بانوان نیز داریم که با راه اندازی این کانون می توانیم از ظرفیت بانوان نیز در بخش های مختلف به ویژه جهاد تبیین بهره مند شویم. 

وی خاطر نشان کرد: همکاری خواهران در برنامه ها و مراسمات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی هنری خواهران کوثرالزهرا(س)، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه خواهران مسجدی و محله، جذب نیروی خواهران مسجدی و محله در کانون فرهنگی کوثرالزهرا(س)، برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه خواهران، تشکیل گروه سرود دختران مسجدی در کانون فرهنگی و برگزاری دیگر برنامه های فرهنگی و ورزشی از مصوبات این جلسه بود. 

برگزاری جلسات شورا با هدف تصمیم گیری در خصوص فعالیت های فرهنگی در محله


صالحی در ادامه با اشاره به اینکه جلسات اعضای شورای فرهنگی مسجد بصورت ماهیانه برگزار و در رابطه با برنامه های فرهنگی مهم مسجد تصمیم گیری می شود، گفت: ابلاغ اعضای جدید شورای فرهنگی و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در دستور کار کانون فرهنگی قرار گرفت. 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی شهرستان اراک(کوی صالح آباد) اراک با اشاره به  ابلاغ جدید اعضای شورای فرهنگی مسجد تا تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و گفت : بر اساس دستورالعمل ها و تصمیمات گرفته شده ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای تشکیل شورای فرهنگی مساجد،‌با توجه به تشکیل شورای فرهنگی مسجد صاحب الامر(عج) در سال گذشته توسط کانون فرهنگی، اعضای جدید شورای فرهنگی مسجد مشخص و ابلاغ ایشان با تایید امام‌جماعت و رئیس شورای فرهنگی مسجد طی جلسه ای اهداء می گردد.

وی در ادامه افزود : اعضای جدید شورای فرهنگی مسجد متشکل از امام جماعت بعنوان رئیس شورای فرهنگی، مدیر کانون فرهنگی مسجد بعنوان دبیر شوراء، رئیس هیئت امناء - فرمانده پایگاه بسیج - مسئول و جانشین کانون فرهنگی خواهران هر کدام بعنوان عضو شورای فرهنگی به ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی معرفی و منصوب میشوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی تاکید کرد: جلسات اعضای شورای فرهنگی مسجد بصورت ماهیانه برگزار و در رابطه با برنامه های فرهنگی مهم مسجد تصمیم گیری می نمایند.

 صالحی  خاطر نشان ساخت : کانونهای فرهنگی مساجد با تشکیل شورای فرهنگی مسجد و حضور پیشکسوتان مسجدی و فعالان فرهنگی مسجد بهتر می‌توانند در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی تصمیم گیری نمایند و از کمک های این عزیزان استفاده کرد که امیدواریم تمامی کانونهای فرهنگی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 1732726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha