دعوت حماس برای برگزاری تظاهرات گسترده به منظور توقف حملات صهیونیست‌ها علیه غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی خواست تا در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تظاهرات گسترده‌ای را به منظور توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز(پنجشنبه18 آبان 1402) با انتشار بیانیه‌ای از فلسطینی‌ها، عرب‌ها و مسلمانان خواست تا در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تظاهرات گسترده‌ای را در مخالفت جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه که با حمایت آمریکا همچنان ادامه دارد، برگزار کنند.

در این بیانیه آمده است: روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برای تقویت همبستگی با ملت فلسطین از جمله کودکان، زنان، بیماران و زخمی‌ها در نوار غزه باشد و اشغالگران و دولت آمریکا را برای توقف حملات و نسل کشی غیرنظامیان بی دفاع تحت فشار قرار دهند.

حماس در این بیانیه اعلام کرد: در ادامه حملات وحشیانه اشغالگران فاشیست صهیونیستی در نوار غزه، ما از ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی می خواهیم تا تحرکات خود افزایش دهند و در همه شهرها و پایتخت‌ها و میدان‌ها حضور یابند.

جنبش حماس خواستار برپایی تظاهرات در حمایت از حقوق ملت فلسطین برای آزادی و بازگشت و تعیین سرنوشت و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از این رژیم شد.

از 34 روز پیش، ارتش صهیونیستی جنگ علیه غزه را آغاز کرد که در طول این جنگ منازل را تخریب کرده و بیش از 10 هزار و 569 نفر شهید و بیش از 26 هزار و 475 نفر را زخمی کرده است.

کد خبر 1732733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha