سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا معارفه شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،  سرپرست فرمانداری نکا و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پنج شنبه(۱۸ آبان) در مراسم معارفه و تکریم رووسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اظهار کرد: موفقیت در عرصه فرهنگ و هنر در گرو استفاده از توان‌ مردمی است و باید از ظرفیت های مردم در این عرصه استفاده کرد.
وی با قدردانی از تلاش چندین ساله مهدی روحی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: از توان این‌مدیر ارزشمند در اداره کل در استان استفاده خواهیم کرد.
آهنگر گفت: امیدواریم همه ظرفیت های فرهنگی هنری و رسانه ای استان و گروه های جهادی کمک کنند تا در ماموریت ها و اولویت های حوزه فرهنگ و هنر استان مازندران موفق عمل کنیم.

مرتضی رمضانی- سرپرست فرمانداری نکا هم بر لزوم بکارگیری نیروهای جوان و انقلابی برای پشتوانه‌سازی حوزه مدیریت تاکید کرد.
وی بر ایجاد جریان‌سازی تازه در عرصه فرهنگ و هنر با نگاه انقلابی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش شبستان، آیین معارفه و تکریم رووسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در سالن اجتماعات فرمانداری نکا با حضور مرتضی رمضانی فرماندار و آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و هنرمندان و کارکنان برگزار و در این مراسم آئین از تلاش های مهدی روحی تجلیل و یدالهی بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا معارفه شد.
دراین مراسم از زحمات ۸ ساله مهدی روحی تقدیر و سید مرتضی یدالهی به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا منصوب شد.

کد خبر 1732738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha