راه اندازی پویش همدلی با غزه به همت کانون های خدمت رضوی مازندران 

امامزاده از راه اندازی پویش همدلی با غزه به همت کانون های خدمت رضوی مازندران خبر داد و گفت: همه ما باید برای دفاع از مردم مظلوم غزه برخیزیم.

محمداسماعیل امامزاده- دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: با توجه به فرمایشات امام خامنه ای که فرمودند: " ما شک نداریم وعده الهی حق است؛ ان شاالله پیروزی نهایی و نه چندان دیر با مردم فلسطین خواهد بود" با همه توان برای حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین پای کار هستیم.

وی افزود: در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، پویش همدلی با غزه، با محوریت کانون های خدمت رضوی سراسر کشور، در راستای حمایت از مردم با عزت غزه و عمل به فرامین مقام عظمای ولایت «مد ظله العالی» اجرایی می شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران یادآور شد: پرداخت از طریق سامانه:

https://keramat.razavi.ir/campaign/%D۹%۸۷%D۹%۸۵%D۸%AF%D۹%۸۴%DB%۸C-%D۸%A۸%D۸%A۷-%D۸%BA%D۸%B۲%D۹%۸۷/۱۱۱۰

انجام می شود و افراد می توانند به شماره کارت مخصوص استان مازندران به شماره ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۵۰۱۲۵۰ واریز کنند.

امامزاده گفت: تاریخ شروع واریزی ها  ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ است و تاریخ پایان: ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ می باشد.

این مسئول افزود: به همت بنیاد کرامت رضوی و دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان مازندران با برگزاری پویش «همدلی با غزه» اقدام به جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه هم‌میهنان عزیز می نماید. مردم نوع‌دوست کشورمان می‌توانند در قالب این پویش اقدام به اهدای کمک‌های نقدی خود برای یاری رساندن به مردم مظلوم غزه کنند.

وی یادآور شد: اکنون که رژیم زخم ‌خورده و از پا افتاده صهیونیستی در حال گرفتن انتقام ضربه کاری رزمندگان مقاومت از مردم غزه است و از هیچ‌گونه جنایت خودداری نمی‌کند و برای کشتار کودک و زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست، بر امت اسلامی و تمام آزادیخواهان عالم لازم است به کمک مردم مظلوم و مقاوم غزه برخیزند.  

کد خبر 1732762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha