همایش بزرگداشت روز مازندران در بهشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز مازندران و تجلیل از مفاخر و مشاهیر روستای گرجی محله همزمان با بزرگداشت زادروز اسطوره مازندران استاد اسحاقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، بزرگداشت روز مازندران و تجلیل از مفاخر و مشاهیر روستای گرجی محله و همزمان با بزرگداشت زادروز تولد اسطوره مازندران استاد محمدرضا اسحاقی، امروز در یک فضای شاد با حضور احسان آهنگر مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد، علی سلیلی مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری مازندران، علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر و مسئولین استانی و شهرستانی در تالار زیتون روستای گرجی محله برگزار شد.

در این‌مراسم از استاد محمدرضا اسحاقی به عنوان تنها خنیاگر مازندران تجلیل شد.

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبستان‌گفت: مهمترین رسالت ما تبیین و ترویج فرهنگ اصیل مازندران برای نسل نو است.

وی افزود: تلاش داریم تا برای ترویج و تعمیق فرهنگ اصیل مازندران گام‌های موثری برداشته شود و در این راستا نیازمند همت و تلاش همگانی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد:تقویت فرهنگ و زبان مازندرانی اصلی مهم برای توسعه آیین و فرهنگ‌ماست و در این راستا باید برای تقویت این مهم تلاش شود.

کد خبر 1732765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha