ادامه دهنده راه شهدا باشیم

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف در برابر ظالمان صف آرایی کرده و جان شیرین خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا زمینه ساز ظهور ولی عصر(عج) باشند تلاش کنیم ادامه دهنده راه این مردان خدایی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران در اولین سالگرد شهید مدافع وطن «وجیهه الله آذرنگ» که در روستای کارمزد سوادکوه برگزار شد، اظهار کرد: این شهید با روحیه جهادی جان خود را نثار کرد، اینها بهشتی هستند و بهشت رفتن جای تبریک دارد.

وی افزود: کسی را که خداوند به فیض شهادت برساند بزرگترین کرامت را در حقشان روا داشته که اینها مهمان امام حسین (ع) هستند.

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: روستای کارمزد ۴۰۰ رزمنده، ۱۵۰ جانباز و ۱۲ شهید تقدیم این انقلاب کرده است و ۵۰ روحانی سرفراز دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قطعا شرایط نامطلوبی بوده که شهدا می‌خواستند آن را عوض کرده و در راستای تغییر آن به یک شرایط مطلوب جهاد و فداکاری کردند که رسالت یک شهید و وظیفه همه ماست.

وی ادامه داد: شرایط نامطلوبی که بر ما تحمیل کردند، بر ایران اسلامی ما تاخت و تاز کردند، جان، مال، دین و انقلاب ما همه در معرض تهدید جدی بوده، اگر صدامیان پیروز می‌شدند ایران ما بدتر از سوریه امروز بود، داعشیان به سوریه، عراق، ۵۰ کیلومتری مرزهای ما آمده بودند، شهیدان ما خواستند این شرایط را تغییر بدهند که رسالت یک شهید و وظیفه همه ما همین است. 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تا ملتی در فکر تغییر نباشد خداوند سرنوشت را عوض نمی‌کند، تصریح کرد: در این روز جمعه نگاهی به شرایطی می‌کنیم که در زمان غیبت امام زمان (عج) داریم و باید این شرایط عوض شود، در رابطه با این شرایط در دعای افتتاح ترسیم زیبایی از این دو وضعیت به عمل آمده و شش ویژگی برای وضعیت زمان حال و شش ویژگی برای زمان حضور ترسیم شده است.

وی بیان کرد: فقر زمان و وضعیت حال ما؛ از دست دادن پیغمبر، غیبت ولی و امام معصوم، زیادی دشمنان و ظلم (همچون ظلم در حق مردم غزه و شهادت بیش از ۴هزار و ۵۰۰ کودک و ۲ هزار و ۵۰۰ زن و بی پناهی، یمن، افغانستان، ایران و غیره و استفاده از ابزارشان در داخل کشور به‌دلیل اینکه استقلال‌ داریم و وابسته نیستیم)، کمی تعداد ما، زیادی فتنه‌ها پشت سر ما و اینکه زمانه بر علیه ماست، همراه است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر اینکه در زندگی باید اهل نماز اول وقت باشیم، اعلام کرد: در دولت کریمه امام زمان (عج)؛ عزیز شدن اسلام و مسلمین، ذلیل شدن نفاق و منافق، کرامت و سعادت دنیا و آخرت و غیره است، ما باید وضعیت موجود را به آن وضعیت مطلوب عوض کنیم انقلاب اسلامی زمینه‌ساز آن است، شهدای ما در دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت، فتنه‌ها در مقابل داعشی‌ها به شهادت رسیدند تا ظهور امام زمان (عج) اتفاق بی افتد و البته در این مدت باید این مسیر را با پیشوایی، رهبری و فرماندهی مرجع بزرگوار و ولی فقیه که دیروزش امام خمینی (ره) و امروزش امام خامنه ای است به پیش ببریم.

کد خبر 1732774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha