بی حجابی برازنده شهر جهرم نیست

حجت الاسلام مصلی نژاد با اشاره به اینکه مسوولان چه تدبیری برای مقابله با مسئله کشف حجاب اندیشیده اند، گفت: اگرچه این مسئله در جهرم بسیار اندک است اما همین اندک هم برازنده درالمومنین نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمد مصلی نژاد در خطبه های نمازجمعه امروز (۱۹ آبان) شهر جهرم با اشاره به اینکه مسوولان چه تدبیری برای مقابله با مسئله کشف حجاب اندیشیده اند، گفت: اگرچه این مسئله در جهرم بسیار اندک است اما همین اندک هم برازنده درالمومنین نیست.

امام جمعه موقت جهرم با گرامی داشت هفته ملی زنان، افزود: این مناسبت فرصتی بسیار مغتنم است تا نظر اسلام در مورد مقام زن، مادر و همسر به جامعه شناسانده شود.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان و نهادهای متولی باید همت کرده و جامعه را از جایگاه و مقام زن آگاه کنند.

حجت الاسلام مصلی نژاد با اشاره به کشته و زخمی شدن زنان و کودکان فلسطینی به دست شقی ترین انسان های روزگار، گفت: طی پنج هفته نزدیک به سه هزار زن مظلوم فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند.

وی ضمن ابراز انزجار و محکومیت جنایت های این رژیم غاصب با اشاره به اینکه «مرگ بر اسرائیل» یک شعار نیست بلکه دعای ملت های آزادی خواه دنیا است، اظهار کرد: ما ملت ایران تا آخرین لحظه نابودی اسرائیل را فریاد میزنیم.

کد خبر 1732793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha