رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین عاجز مانده است

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه غزه امروز به خط مقدم جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار تبدیل شده است، گفت: رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین عاجز مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان به جنگ غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در این منطقه اشاره کرد و گفت: غزه امروز به خط مقدم جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار تبدیل شده است.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه توان مقاومت از حد تصور دشمنان اسلام بالاتر بوده و جوانان مقاومت آن همینه و ادعاهای پوچ رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را در هم شکستند،افزود: دشمنان می‌خواستند با ادعاهای بی‌اساس خود جنگ را به خارج از فلسطین بکشند ولی ناکام ماندند و در برابر مقاومت مردم فلسطین عاجز مانده‌اند.

وی تصریح‌کرد: پیروزی‌های بزرگ در راه است و همانطور که خداوند وعده داده حق بر باطل پیروز می‌شود.

حجت‌الاسلام فلاح به سالروز راهپیمایی بزرگ مردم انقلابی در تاسوعا و عاشورای حسینی سال ۱۳۵۷اشاره  و آن را یک رفراندوم بزرگ علیه رژیم شاهنشاهی دانست.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به سالروز وفات علامه طباطبایی صاحب کتاب تفسیرالمیزان، خاطرنشان‌کرد: علامه طباطبایی انسای عارف، مجاهد و متعهد بود که اجازه ندادند ارزش‌های اسلامی با فرهنگ غربی در آن زمان آمیخته شود .

حجت‌الاسلام فلاح به رفع مشکل آب شرب بخش اشاره و از زحمات مسئولان در این حوزه تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 1732796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha