لزوم ارائه روش های تدریس قرآن به صورت ساده برای همه اقشار جامعه

مدیر کل آموزش و توسعه مشارکت های معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران و مربیان مؤسسات قرآن و عترت خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازمشهد؛ در سفر مدیران ارشد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشهد، در جلساتی جداگانه پای صحبت‌های مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی خراسان رضوی نشستند و ضمن گفتگو و تبادل نظر روش‌های مختلف تدریس قرآن کریم به صورت عمومی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

این نشست ها با حضور کرمانی نژاد مدیر کل آموزش و توسعه مشارکت ها، حجت الاسلام والمسلمین شجاع مدیر کل هماهنگی و ارتباطات، منیری مدیر کل فعالیت های تبلیغی ترویجی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اساتید همراه برگزار شد.

جلسه

کرمانی نژاد مدیر کل آموزش و توسعه مشارکت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر ارائه روش های تدریس قرآن به صورت ساده برای همه اقشار جامعه گفت: طرح آموزشی بشری به عنوان دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم توانسته است پس از ۲۲ سال سابقه ۱۰ هزار مربی و بیش از ۲۲ هزار متربی تربیت کند.

در پایان نیز از کارشناس قرآن و عترت خراسان رضوی، حسن فریبرز راد به خاطر همت و تلاش وی در ساماندهی مؤسسات قرآن و عترت استان، با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

کد خبر 1732827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha