حضور کاروان های پیاده زائران عراقی در کانون امام سجاد(ع) نکا

کوزه گری از حضور کاروان های پیاده زائران عراقی در کانون امام سجاد(ع) نکا خبر داد و گفت: همه تلاش ما میزبانی از این زائران است تا با خاطره ای خوش به پابوس امام رضا(ع) رفته و از ایران عزیمت کنند.

محمدعلی کوزه گری - مدیر مسوول کانون امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهارکرد: زائران پیاده عراقی در مسیر تشرف به بارگاه امام رضا(ع) به نکا رسیده و مورد استقبال بچه مسجدی های کانون امام سجاد(ع) نکا قرارگرفتند.

حضور کاروان های پیاده زائران عراقی در کانون امام سجاد(ع) نکا

مدیر مسئول کانون امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا یادآور شد: همه تلاش ما میزبانی و استقبال از این کاروان پیاده روی بود تا همچون زمانی که ما در عراق و کربلا مهمان شان هستیم و میزبانی می کنند، امروز ما میزبان این کاروان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ها شامل جوانان و افراد میانسال و کهنسال است که با پای پیاده  از عراق به مشهد مقدس عزیمت می کنند.

حضور کاروان های پیاده زائران عراقی در کانون امام سجاد(ع) نکا

کوزه گری اظهارکرد: با برنامه ریزی انجام شده برای کاروان های زائران پیاده عراقی، ضمن برنامه استقبال، اسکان موقت و پذیرایی هم انجام شد تا باخاطره ای خوش از نکا به سمت مشهد و خانه دوست حرکت کنند و سپس عازم کربلا شوند.

مدیر مسئول کانون امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا یادآور شد: این کاروان پیاده عراقی تلاش دارد تا با انجام‌پیاده روی از عراق تا مشهد مقدس، در ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) در جوار بارگاه امام هشتم باشد.

کد خبر 1732893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha