واکنش جوامع بین‌المللی به جنایات اسرائیل پذیرفتنی نیست

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اهمیت دفاع از حق به عنوان رسالت منتظران حضرت مهدی(عج) است گفت: امروز تجسم باطل رژیم اسرائیل و آمریکا است؛ در این میدان ملت ها و دولت ها هر کدام رسالت و وظیفه معینی دارند.

 حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج با اشاره به اهمیت حمایت همه جانبه مسلمانان از مردم غزه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امروز یکی از امتحان های الهی اهمیت حمایت از مردم غزه و مقابله با جنایات بی رحمانه رژیم کودک کش اسرائیل است.

کارشناس مسائل اجتماعی و دفاع مقدس با اشاره به اهمیت امتحان های الهی و آمادگی نسبت به این امتحان ها گفت: کشتار ۵ هزار کودک فلسطینی در یکماه سند جنایت رژیم اسرائیل است.

وی با اشاره به اهمیت دفاع از حق به عنوان رسالت منتظران حضرت مهدی(عج) است بیان کرد: امروز تجسم باطل رژیم اسرائیل و آمریکا است؛ در این میدان ملت ها و دولت ها هر کدام رسالت و وظیفه معینی دارند.  

کشتار ۵ هزار کودک فلسطینی در یکماه سند جنایت رژیم اسرائیل است

کارشناس مباحث اجتماعی و دفاع مقدس افزود: کودکان فلسطینی نماد و مظهر صبر و مقاومت و آگاهی هستند، آنچنان که در مصاحبه های متعدد شاهد هستیم که آنان چگونه از این بلاها و ابتلائات به عنوان آزمایش الهی نام می برند.

به گفته وی، صبر و مقاومت مردم فلسطین نماد ایمان و شرافت آنان است به ویژه آنکه آنان با آگاهی از اهمیت بیداری و هوشیاری در برابر رژیم اسرائیل ثابت کردند که تا چه اندازه در جهاد الهی مقاومت می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ها و دولت ها در این امتحان رسالت ویژه ای دارند و باید با آگاهی از رخدادهای منطقه با حضور پررنگ خود در صحنه نقش ایفاء کنند.

کارشناس حوزه دینی و علوم اجتماعی مردم فلسطین را مصداق آیه ۳۰ سوره فصلت خواند و توضیح داد: خداوند ملائک را به کمک و یاری مردم غزه می رساند اینکه دنیا شاهد است در طول یکماه چه بر سر این مردم آوردند و امروز آنان با وجود بمب های پیاپی رژیم اسرائیل و آوارگی شمار زیادی، همچنان از مقاومت و ایستادگی سخن می گویند.

حجت الاسلام ماندگای توضیح داد: وظیفه مردم فلسطین، مجاهدت، مقاومت و ایستادگی است وظیفه دولت ها اقدام واحد برای جلوگیری از روند جنایت اسرائیل در مجامع بین المللی است.

وی با بیان این مهم که منابع اسرائیل ناچیز است اگر دولت ها با هم متحد شوند، همچنین از ارائه خدمات به این رژیم بپرهیزند جنایات آن ها متوقف می شود، بیان کرد: فریاد مرگ برآمریکا از ایران در جهان منتشر شده است، وظیفه امروز مردم ایران نیز در پنج مورد خلاصه می شود.

حق و باطل درهم آمیخته می شود

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به آیه ۴۲ سوره بقره توضیح داد: خداوند در آیه ۴۲ سوره بقره می فرماید که حق و باطل درهم آمیخته می شود و مصداق این آیه ادعاها و ترفندهای رسانه ای با هدف فریب افکار عمومی است.  

کارشناس حوزه دینی و علوم اجتماعی خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان منتظر امام زمان(عج) دفاع از حق است اینکه پای آرمان ها و ایمان الهی مقاومت و صبر داشته باشیم.

گفتنی است، همایش تحلیلی و روشنگری وقاع اخیر جهان اسلام پنجشنبه ۱۸ آبان با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور پرشور فعالان مسجدی برپا شد.  

کد خبر 1732908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha