فیلم/ حفاری گور دسته جمعی در بیمارستان «الشفاء» در غزه

یک گور دسته‌جمعی امروز شنبه برای دفن 100 شهید بیمارستان «الشفاء» در همین مرکز حفاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا، دکتر منیر البرش، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه  اعلام کرد: امروز شنبه یک گور دسته جمعی در داخل مرکز پزشکی الشفاء، برای دفن شهدایی که به دلیل عدم امکان خروج آنان از این بیمارستان نیست، حفاری می‌شود.

وی افزود:  بمباران در اطراف بیمارستان 3 شب است که ادامه دارد. تقریباً هر دقیقه گلوله باران بسیار شدیدی اطراف این بیمارستان انجا می‌شود تا به این مرکز دست یافته و آنجا را محاصره کنند.

دکتر منیر البرش گفت: بمباران رژیم صهیونیستی مانع از ورود و خروج آمبولانس‌ها به این بیمارستان شده است و ما در داخل آن گرفتار شده‌ایم.

مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه ادامه داد: ما نمی‌توانیم مردگانی را که آخرین نفس خود را کشیده‌اند در بیمارستان دفن کنیم. ما می خواهیم یک گور دسته جمعی در داخل بیمارستان حفر کنیم تا 100 جسد را که اکنون در بیمارستان هستند، دفن کنیم.

صبح روز جمعه نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی تعدادی بیمارستان از جمله مرکز درمانی الشفاء، بیمارستان تخصصی کودکان الرنتیسی و بیمارستان اندونزی را در نوار غزه هدف قرار دادند.

مدیرکل وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: یک گور دسته جمعی در مجتمع الشفا برای دفن شهدا ایجاد می شود، زیرا به دلیل بمباران وحشیانه اسرائیل نمی توان برای دفن آنها بیرون برد.

شامگاه جمعه، وزارتخانه های بهداشت و کشور در نوار غزه اعلام کردند که اطراف بیمارستان الشفاء بار دیگر هدف بمباران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در همین راستا، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در بیانیه جداگانه‌ای که از سوی این وزارتخانه منتشر شد، گفت: بمباران در مجاورت بیمارستان‌های شهر غزه و شمال نوار غزه دیوانه‌کننده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه بمباران جنون آمیز صهیونیست‌ها آمبولانس‌ها نمی توانند حرکت کنند، خاطرنشان کرد: اشغالگران اسرائیل بر بمباران مجاورت مجتمع پزشکی الشفاء و بیمارستان های غزه و شمال غزه تمرکز کرده اند.

محمد ابوسلامیه، مدیر مجتمع پزشکی الشفا در غزه گفت: مجروحان این بیمارستان بر اثر ادامه بمباران اسرائیل در مجاورت این مجتمع در وضعیت غم انگیزی قرار دارند.

کد خبر 1732951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha