دوره کتابخوانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مستمر برگزار می شود

اسماعیل جانعلی پور  با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کتابخوانی و روشهای ترویج برای فرهنگیان گفت: دوره کتابخوانی و روشهای ترویج برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مستمر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران  بعدظهر امروز شنبه ۲۰ آبان ماه با حضور علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب ایران ، محمدرضا هراتی، معاون توسعه و ترویج کتابخوانی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور،  اسماعیل جانعلی پور،  مدیرعامل تشکل ها و مجامع  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  فروهر معدنی، نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، مسیح لهراسبی، نماینده کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نمایندگان نهادهای برگزار کننده هفته کتاب در  سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست"اسماعیل جانعلی پور"، مدیرعامل تشکل ها و مجامع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویکرد حضور فعالان در حوزه کتاب از  نمایشگاه کتاب  سال قبل آغاز شد و در مجموعه ادارات کل نیز سرایت کرد؛ همانطور که می دانید سال گذشته رویدادها به شکل مردمی تر برگزار شد و دامنه آن وسیع تر شد تا به امروز رسید.

مدیرعامل تشکل ها و مجامع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای فرهنگیان در مجموعه تحت امرش اظهار کرد:   ما یک دوره آموزشی کتابخوانی برای فرهنگیان برگزار کردیم، اگرچه در نتیجه گیری سخت گیری هایی  اعمال شد اما در نهایت  ۲۹۰هزار نفر دوره را با موفقیت گذراندند،  تلاش ما بر  استمرار  این دوره است. حال جامعه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را  درنظر داریم توافقش صورت گرفته است.

اسماعیل جانعلی پور  با اشاره به برگزاری  دو رویداد روستاهای دوستدار کتاب و رویداد معرفی پایتخت کتاب ایران گفت: این دو رویداد  امسال هم استمرار دارد و از فردا سیزدهمین جشن مردمی را در روستاها خواهیم داشت اما برای رویداد دیگر که پایتخت کتاب است جمعه سوم آذر ماه جشن مردمی در سمنان پایتخت کتاب برگزار می شود ، نخست نخبگانی و چهره های سمنانی  در این جشن شرکت و جشن دیگر هم در شهر مردمی برپا می شود.

کد خبر 1732986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha