جهاد تبیین خنثی کننده جنگ شناختی دشمن است

نوفرستی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین خنثی کننده جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است، گفت: اگر شبانه روزی خدمت کنیم اما به درستی تبیین نکنیم موثر عمل نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد نوفرستی - معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی شامگاه (۲۰ آبان) در جلسه جهاد تبیین شهرستان نهبندان اظهار کرد: جهاد تبیین یک کار قطعی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه اگر شبانه روزی خدمت کنیم اما به درستی تبیین نکنیم موثر عمل نکرده ایم، گفت: امروز در یک جنگ ترکیبی شناختی از سوی دشمن قرار گرفته ایم و باید به جهاد تبیین توجه کنیم.

نوفرستی با اشاره به اینکه در دهه ۶۰ از ترورها تا جنگ تحمیلی با یک نبرد سخت مواجه بودیم و در دهه دوم انقلاب، جنگ و شبیخون فرهنگی را داشتیم، ادامه داد: در دهه سوم انقلاب دشمن در عرصه انتخابات فعال شد و با یک جنگ نرم مواجه شدیم؛ همچنین در دهه ۹۰ جنگ از نوع تحریم ها و اقتصادی بود و در دهه پنجم که اتفاقات سال گذشته بود، ما همه جنگ ها بایک مهندسی خاص را شاهد بودیم که جنگ ترکیبی با محوریت شناختی بود.

وی ادامه داد: سال گذشته اتفاقاتی در ایران رخ داد و رسانه های غربی دشمن با هم تنظیم شده و هماهنگ شده یک تیتر و یک عکس را کار می کنند لذا دشمن در محاسبات خود دقیق عمل کرده است، بنابراین ما باید به جهاد تبیین و روشنگری به صورت دقیق بپردازیم.

وی با بیان اینکه فریضه جهاد تبیین همگانی بوده و دانشجو، طلاب، تریبون دارها و همه مردم باید پای کار باشند، گفت: نواقص ها هم باید درست تبیین شود.

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه قرارگاه جهاد تبیین در دستگاه ها باید فعال شود، افزود: کارگروه های رصد و پایش، تولید محتوا، هنری، فضای مجازی و رسانه و آموزش در راستای جهاد تبیین تشکیل شده است.

کد خبر 1733017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha