حضور چهار کاروان سلامت در روستاهای محروم و ارائه خدمات پزشکی

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، چهار کاروان سلامت به روستاهای محروم این شهرستان اعزام شدند و خدمات پزشکی لازم را به ساکنان محروم این مناطق ارائه دادند.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: کاروان های سلامت به ساکنان روستاهای مشهدطرقی، مرغزار، شکرانلو و خرسکانلو اعزام شدند و هر کاروان 200 میلیون ریال داروی رایگان بین اهالی منطقه توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هر کاروان متشکل از 15 نفر شامل پزشک عمومی، متخصص، ماما، پرستار، دندان پزشک و ... است و تمامی خدمات پزشکی اعم از ویزیت، مشاوره پزشکی، کنترل فشار خون و کنترل وزن به صورت رایگان در اختیار روستاییان مناطق کم برخوردار قرار می‌گیرد.

نوروزی با بیان اینکه در هر روستا بیش از 300 نفر ویزیت رایگان شدند، عنوان کرد: نیروهای امدادی و جوانان همیشه در نقاط شهری و روستایی آماده ارائه خدمت به مردم نیازمند منطقه هستند، جوانان هلال احمر هم با حضور در روستاهای دور افتاده شهرستان عملیات امدادی، بهداشتی و ‌سلامتی ارائه دادند.

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان با بیان اینکه پزشکان کاروان سلامت تمامی بیماران منطقه را ویزیت می‌کنند، بیان کرد: داروهای تجویز شده توسط پزشکان داوطلب نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

نوروزی اضافه کرد: طی این مدت تعدادی تجهیزات پزشکی مانند ویلچر، کپسول اکسیژن و عصا توسط خیرین به بانک امانات جمعیت هلال احمر اهدا شده که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

کد خبر 1733023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha