وحدت امت اسلامی در منطقه خاورمیانه تولید قدرت می کند

معافی وضعیت غیرقابل ترمیم اسرائیل را به آیه ۵ سوره اسراء تشبیه کرد و گفت: خسارت بزرگ امنیتی وارد شده براسرائیل و منطقه یهود نشین نوار غزه، بهترین فرصت برای دعوت همگانی برای وحدت است که موجب تولید قدرت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- تحلیلگر مسائل سیاسی و مدیرکل کمیته امداد مازندران در نشست بصیرتی و روشنگری مسائل روز فلسطین در جمع طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا، با تبیین اغتشاشات سال گذشته کشور که موجب دوقطبی سازی کاذب و کمرنگ شدن وحدت ملی شد، اظهار کرد: از مهم‌ترین آثار اتفاقات منطقه، وحدت ملی و مسلمین خواهد بود.

وحدت امت اسلامی در منطقه خاورمیانه تولید قدرت می کند


وی استفاده وحشیانه و ناجوانمردانه بمب‌های فسفری برسر کودکان و زنان فلسطین را محکوم کرد و افزود: ملت ایران، امنیت و آسایش این روزهای خود را مدیون بنیانگذار فرهنگ مقاومت، امام خمینی(ره) هستند.
معافی با یادآورشدن حوادث دوران پهلوی، یکی از دلایل پیروزی‌های مکرر بعد از انقلاب اسلامی را اطاعت محض از ولی فقیه متذکر شد و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی، مظهر اقتدار، آبرو و ایجاد سرمایه اجتماعی داخل کشور و منطقه است؛ تولید قدرت و ثروت، با جمهوری اسلامی محقق شد که به معنای دخالت دین در سیاست و دخالت سیاست در دین نیست.
این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به تحولات اخیر منطقه غزه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، وضعیت غیرقابل ترمیم اسرائیل را به آیه ۵ سوره اسراء تشبیه و اظهار کرد: خسارت بزرگ امنیتی وارد شده براسرائیل و منطقه یهود نشین نوار غزه، نابودی حتمی این رژیم را نشان می‌دهد و این بهترین فرصت برای دعوت همگانی برای وحدت است که موجب تولید قدرت خواهد بود.

وحدت امت اسلامی در منطقه خاورمیانه تولید قدرت می کند


وی در بخش دیگری از سخنان خود اصل تجمیع تراکم و مشارکت بالا برای ایجاد مجلس قوی در انتخابات پیش رو را متذکر شد و اذعان کرد: استفاده از فرصت‌های منطقه برای وحدت داخلی لازم است، از طرفی روشنگری، آگاهی بخشی به مردم از ظرفیت‌های منطقه، نفوذ و منفعت طلبی دشمن در خاورمیانه ضرورت دارد، تسلط بر منطقه دستاوردهای بزرگ اقتصادی و امنیتی را به همراه خواهد داشت.
معافی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، سیداشهدای جبهه مقاومت از تحولات اخیر منطقه به عنوان نبرد تمدنی و آخرالزمانی یاد و اظهار کرد: زیرکی و استفاده از این فرصت بزرگ، جهت آماده سازی جامعه برای اتصال به حکومت عدل جهانی و ظهور منجی عالم بشریت، نیازمند تلاش مبلغین و جهادگران تبیین بویژه طلاب خواهد بود.

کد خبر 1733050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha