۳۰ برنامه فرهنگی در هفته فرهنگ جهرم برگزار می‌شود

شعبانی گفت: در راستای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های جهرم، ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته فرهنگ این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، محمدحسن شعبانی در آیین رونمایی از پوستر هفته فرهنگ جهرم و تبیین سند چشم انداز شهرستان جهرم که در سالن شهید سلیمی فرمانداری ویژه این شهرستان انجام شد، بابیان اینکه بیش از ۳۰ عنوان برنامه شاخص در طول هفته فرهنگ جهرم، ویژه همه اقشار و سنین برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: شور و نشاط و مشارکت اجتماعی از اهداف برگزاری این هفته است. 

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های شهرستان جهرم آماده، برای خیز بلند و جهشی بزرگ است، افزود::چاره ای جز معرفی شهرستان در سطح استانی، ملی و حتی فراملی نداریم. 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه شهرستان جهرم در بسیاری از حوزه ها دارای رتبه برتر استانی و کشوری است، گفت: بسیاری از نوجوانان و جوانان، آشنایی و اطلاع کامل از پیشینه، تاریخچه، افتخارات و توانمندی های شهر خود ندارند. 

نماینده عالی دولت در پایان اعلام کرد: باید به نحوی تلاش شود که همه شهروندان از پیشرفت ها و افتخارات شهرستان جهرم آگاهی کامل داشته باشند.

کد خبر 1733052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha