برای نشان دادن چهره خبیث آمریکا و اسرائیل به جوانان، باید جهاد تبیین کرد

سردار کرمی، جهاد تبیین را لازمه عصر حاضر اعلام کرد و گفت: برای نشان دادن چهره خبیث آمریکا و اسرائیل برای جوانان باید جهاد تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان در نشست شورای اداری استان به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در این هفته ۱۵۴ طرح عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با یادآوری اینکه ۵۶ مورد از این طرح‌ها در مناطق محروم و مابقی در سایر نقاط افتتاح می‌شود، افزود: در هفته بسیج ۱۶۵ عنوان برنامه اجرایی خواهد شد که برگزاری رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی یکی از این برنامه‌ها است.

سردار کرمی شعار هفته بسیج را «بسیج، امید ملت ایران» اعلام کرد و گفت: امروز بسیج در جهان اسلام شکل گرفته است و  شاهد ایستادگی بسیجیان غزه در مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها هستیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان، جهاد تبیین را لازمه عصر حاضر اعلام کرد و گفت: برای نشان دادن چهره خبیث آمریکا و اسرائیل برای جوانان باید جهاد تبیین کرد.

وی به فرمایش امام راحل با این عنوان که بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است، اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز از بسیج به عنوان یک ذخیره الهی و گنج بی‌پایان و متعلق به همه ملت ایران یاد کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت، مقابله با تهاجم فرهنگی، اقتصاد و محرومیت زدایی در صحنه است، گفت: مقام معظم رهبری برنامه ۱۰ ساله اعتلای بسیج را ابلاغ کردند و برنامه‌های بسیج نیز بر اساس همین سند است.

کد خبر 1733126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha