احیای امربه معروف و نهی از منکر راه مقابله با آسیب های فرهنگی است

رستمی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمن برای گمراه سازی نسل امروز اشاره کرد و گفت: با احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر می توان جلوب توطئه های فرهنگس دشمن را گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سیاوش رستمی، امروز(۲۱آبان)، در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان دورود که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: در جنگ تحمیلی و امنیتی آمادگی خوبی در سایه بصیرت مردم فراهم بود اما در جنگ تمام عیار فرهنگی کلید واژه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شد.

فرمانده سپاه شهرستان دورود افزود: امروز خاکریز دشمن در تلویزیون خانه ها و حتی نوع پوشش مردم مشاهده می شود و راه مقابله با آسیب های فرهنگی باید برنامه ریزی شود و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر احیا شود.

وی با بیان اینکه آسیب شناسی نیاز جامعه امروز است، گفت: باید در حوزه فرهنگی رفع مشکلات در این عرصه با وسیله، هنر و سلاح امربه معروف و نهی از منکر اقدام شود.

رستمی بیان کرد: غیر متولیان امر در حوزه امربه معروف و نهی از منکر یاید از حضور دیگر افراد توانمند و کارشناس، کسانی که دغدغه مسائل فرهنگی را دارند برای ترویح و احیا فریضتین واجب امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در ادامه این نشست گفت: امربه معروف و نهی از منکر یک تکلیف عمومی است و عمل به این فریضتین واجب برای رهایی از مشکلات و معضلات جامعه ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نیا خطرنشان کرد: فعالیت مردمی و دستگاه ها در کنار هم برای گسترش و احیای معروفات و کاهش منکرات ضروری است.

کد خبر 1733174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha