اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس با محوریت کانون شهدای حصار کرج

توجه به پیوند مدرسه و مسجد از جمله برنامه ها و طرح هایی است که همواره مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است در این خصوص طرح شهید بهنام محمدی با همت کانون فرهنگی هنری شهدای حصار برپا شده است که بازخورد موفقی از طرف اولیاء و دانش آموزان به همراه داشته است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، توجه به پیوند مدرسه و مسجد از جمله برنامه ها و طرح هایی است که همواره مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است در این خصوص طرح شهید بهنام محمدی با همت کانون فرهنگی هنری شهدای حصار برپا شده است که بازخورد موفقی از طرف اولیاء و دانش آموزان به همراه داشته است. 

در این رابطه ابوالفضل نجفی روشن به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برگزاری طرح شهید بهنام محمدی با محوریت طرح جهاد تبیین ومسایل بصیرتی و روشنگری با همت کانون فرهنگی هنری شهدای حصار اجرا شد. 

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس با محوریت کانون شهدای حصار کرج

وی اظهار کرد: این طرح در راستای گام دوم انقلاب طبق بیانات رهبر انقلاب به منظور بیان سلسله مباحث تبیینی، اصلاح تربیتی و احوال فکری و بصیرتی  ویژه نوجوانان و جوانان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای حصار خاطرنشان کرد: درخصوص مشارکت در کارهای جهادی، تربیت جوان مومن انقلابی و مسایل فرهنگی از جمله رویکردهای اجرایی کانون فرهنگی هنری مسجد محسوب می شود. 

کد خبر 1733207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha