اجرای پویش سرود یار مهربان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، پویش سرود یار مهربان به همت این کانون ویژه گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از ۲۳ آبان تا ۵ آذر برگزار می شود.

مهدی حقیری-مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: گروه سرود مصباح وابسته به این کانون برای اولین بار اقدام به تولید نماهنگی با موضوع کتاب و کتابخوانی تحت عنوان یار مهربان کرده است.

وی در ادامه گفت: این سرود به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی خواهد شد و بحث اجرای آن در میادین شهر بیرجند را طی این هفته در دستور کار داریم.

حقیری با اشاره به برگزاری پویش سرود یار مهربان عنوان کرد: این پویش با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود و ویژه گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بیرجند ادامه داد: گروه های سرود علاقمند به شرکت در این پویش می توانند آثار خود را از ۲۳ آبان تا ۵ آذر ارسال کنند و رای گیری مردمی نیز ۵آذر تا ۱۰ آذر برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نحوه اجرا گفت: کانون ها گروه سرود خود را برای اجرای این کار آماده کنند و فایل های سرود را دانلود و تمرین نمایند و به اجرای سرود در محله، بازار، مسجد و ... بپردازند و با دوربین یا موبایل، فیلم آن را تهیه کنند و همراه با اسم گروه و اسم کانون مسجد و شهرستان در اپلیکیشن روبیکا به نشانی@ad_yaremehraban ارسال کنند.

حقیری در پایان عنوان کرد: جهت دانلود سرود با کلام، موسیقی بی کلام و متن شعر به کانال گروه سرود مصباح کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره بیرجند در اپلیکیشن های روبیکا- ایتا و بله مراجعه کند.

کد خبر 1733227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha