توزیع ۱۱۴ دست لباس برای دانش آموزان نیازمند

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی در شیروان گفت: این مرکز، ۱۱۴ دست لباس فرم برای دانش آموزان نیازمند و مستمند این شهرستان دوخت و بین آنان توزیع کرد.

انسیه قاسمیان، مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها به خاطر هزینه های بالای معیشتی و درآمد اندکی که داشتند توان خرید لباس مدارس را برای فرزندان خود نداشتند این مرکز جهت رفع مشکلات تحصیلی آنان اقدام به دوخت و توزیع لباس فرم این دانش آموزان محروم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیمه نخست امسال مرکز نیکوکاری موج مهربانی این شهرستان همه درآمد خود را که بالغ بر ۸۰ میلیون تومان بوده صرف امور خیریه درحوزه دانش آموزان در راستای تهیه ۳۵۰ پک لوازم التحریر و ۱۱۴ دست لباس و هزینه درمان و معیشت نیازمندان کرده است. 

قاسمیان عنوان کرد: همچنین به مناسبت های مختلف توسط کمک های خیرین به این مرکز و درآمدهای خود، بسته های معیشتی و غذای گرم تهیه و بین خانوارهای نیازمند و محروم توزیع شده است و چنانچه کسی تمایل به امر کمک خداپسندانه و خیرخواهانه داشت به صورت نقدی و غیرنقدی پذیرای کمک ها هستیم.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی در شیروان بیان کرد: این مرکز در ایام تابستان، برای دانش آموزانی که در برخی دروس ریاضی و زبان ضعیف بودند آموزشگاه و معلم در نظر گرفته و با برگزاری بیش از ۱۰ جلسه نقاط ضعف و رفع اشکالات دروس دانش آموزان نیازمند برطرف شد.

قاسمیان اضافه کرد: کمک های این مرکز شامل دوخت و تهیه لباس فرم مدارس دانش آموزان، لوازم التحریر، پرداخت بخشی از هزینه های درمانی در حد توان، توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم و دوخت چادر حجاب است.

کد خبر 1733251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha