ادارات کل اوقاف کرمانشاه در تثبیت مالکیت موقوفات رتبه برتر کشور شد

اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با فعالیت جهادی و بی وقفه و با اخذ اسناد مالکیت رقبات موقوفات و تثبیت آنها، رتبه برتر کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، با فعالیت جهادی و بی وقفه اوقاف و امور خیریه استان و با اخذ اسناد مالکیت رقبات موقوفات و تثبیت آنها، رتبه برتر کشور را کسب کرد.

براساس این گزارش ، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان  کرمانشاه و رئیس اداره حقوقی ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در همایش سراسری سازمان های ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه که در مشهد مقدس برگزار شد تجلیل کرد.

همچنین در این مراسم از مدیرکل  و معاون ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه در راستای تلاش برای تثبیت مالکیت موقوفات استان کرمانشاه تجلیل شد.

گفتنی است همایش سراسری سازمان‌های ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه باحضور حجت‌الاسلام  خاموشی نماینده معزز ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه  و امام جمعه خراسان رضوی، مدیران کل اوقاف و امور خیریه و رؤسای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 1733309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha