آغاز اجرای تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت با استانداری/کلنگ زنی دو باب مسجد و خانه عالم در بخش زیلایی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز اجرای تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت با استانداری استان جهت محرومیت زدایی بخش زیلایی شهرستان مارگون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی بخش زیلایی شهرستان مارگون ظهر امروز با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان مارگون، مدیرکل امور روستایی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت برق، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان، معاون روستایی بنیاد مسکن استان، معاون اداره کل نوسازی مدارس استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، رئیس دادگستری شهرستان مارگون، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مارگون و نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین در گفت و گو با شبستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت با استانداری استان جهت محرومیت زدایی بخش زیلایی شهرستان مارگون، گفت: در این تفاهم نامه که با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد برکت و استانداری استان اجرا خواهد شد، ۱۰ دستگاه اجرایی از جمله شرکت آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق، ادارات کل نوسازی مدارس، ورزش و امور جوانان، راهداری و حمل نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، کتابخانه های عمومی، امور عشایر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی مشارکت دارند.

«شایان نادری» افزود: آئین کلنگ زنی پروژه های مهمی از جمله ساخت سالن های ورزشی، خانه بهداشت، راهدارخانه، کانالهای آبیاری مزارع، سیل بند، ترمیم و آسفالت جاده روستایی، آبرسانی، روشنایی معابر روستایی، خانه عالم، تعمیر مساجد و... در این بخش برگزار شد.

وی با اشاره به پروژه‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و زیرساختی در منطقه محروم زیلایی، ادامه داد: الحمدلله تراکنش خوبی در بحث پروژه‌ها در روستاهای مختلف بخش زیلایی صورت گرفت که به عنوان مثال در منطقه محروم مور زرد ساخت یک باب خانه عالم، یک باب مسجد و یک کانال حوزه کشاورزی و همچنین پروژه آبرسانی در منطقه عشایری آبعلی را در دستور کار قرار دادیم.

نادری با بیان اینکه در مرز بین شهرستان دنا و مارگون، یعنی در منطقه عشایری چاهن و پشت کوه بحث احداث راهدارخانه در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: در روستای برد پهن زیلایی در زمینه سیل بند و تکمیل سالن این منطقه انجام خواهد شد و در روستای چاهن ساخت سالن ورزشی و همچنین تعمیر منبع آب این منطقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از ساخت خانه بهداشت روستای زیرنا، ساخت کتابخانه در روستای موشمی سفلی و همچنین در موشمی علیا و وسطی سخن به میان آورد و بیان کرد: بحث تکمیل مخزن آب این دو روستا را نیز در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه راه روستایی تقسیم خوبی صورت گرفته و در حوزه کشاورزی، بهداشتی، ورزشی و حتی برق رسانی به کل بخش تلاش داریم تا این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسند و مردم بزرگوار این بخش از پروژه‌ها منتفع شوند.

نادری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود که ۴۰۰ میلیارد مبلغ هزینه‌ای بوده که برای این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ درصد از این اعتبار با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ۵۰ درصد نیز با مشارکت استانداری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان صورت می‌گیرد.

آغاز اجرای تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت با استانداری/کلنگ زنی یک باب مسجد و یک باب خانه عالم در بخش زیلایی

آغاز اجرای تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت با استانداری/کلنگ زنی یک باب مسجد و یک باب خانه عالم در بخش زیلایی

آغاز اجرای تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت با استانداری/کلنگ زنی یک باب مسجد و یک باب خانه عالم در بخش زیلایی

آغاز اجرای تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت با استانداری/کلنگ زنی یک باب مسجد و یک باب خانه عالم در بخش زیلایی

کد خبر 1733334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha