دومین تظاهرات در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه 12 نوامبر برابر 21 آبان 1402 در میدان جمهوری بلگراد با حضور هزاران نفر از شهروندان صرب و سایر ملیت ها برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دومین تظاهرات در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه 12 نوامبر برابر 21 آبان 1402 در میدان جمهوری بلگراد با حضور هزاران نفر از شهروندان صرب و سایر ملیت ها برگزار شد . 

در میان تجمع کنندگان، فعالان اجتماعی، جمعی از شهروندان فلسطین، والدین همراه با فرزندانشان حضور داشتند و بسیاری از شرکت کنندگان روسری های سنتی فلسطینی و پرچم های فلسطینی به سر داشتند. 

تظاهر کنندگان فریاد می زدند جنایت علیه فلسطین بدون حمایت آمریکا ممکن نیست.

در این تظاهرات گفته شد که آلمان از اسرائیل حمایت نظامی می‌کند و پس از آن جمعیت شعارهای «ناتو قاتل است»، «نازی‌های ناتو» و «نتانیاهو هیتلر است» سر دادند و سپس با عبور از خیابان مرکزی شهر بلگراد در مقابل سفارت آلمان تجمع کردند.  

رشید حسن پور سفیر جمهوری اسلامی ایران، امیر پورپزشک رایزن فرهنگی و جمعی از ایرانیان مقیم نیز در تظاهرات همبستگی با مردم مظلوم فلسطین شرکت داشتند.

% buffered00:00
00:40

دانلود

کد خبر 1733338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha