وضعیت کنونی فلسطین اوج جنایات دشمنان اسلام را نشان می دهد

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: این روزها بالاترین و تنهاترین خبر در دنیا خبر تجاوز به خاک غزه و به حریم امت اسلامی در فلسطین اشغالی بوده که اوج جنایات و شرارت دشمنان اسلام را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، در مراسم «انس و الفت وابستگان و مستمری بگیران» که به همت کانون وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس برگزار شد، گفت: این روزها بالاترین و تنهاترین خبر در دنیا خبر تجاوز به خاک غزه و به حریم امت اسلامی در فلسطین اشغالی بوده که اوج جنایات و شرارت دشمنان اسلام را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این جنایت ها در طول تاریخ بی نظیر و بی بدیل است، گفت: امروزه نیز اوج مقاومت، فداکاری و استقبال از شهادت را در بخشی از امت اسلامی در فلسطین اشغالی را شاهد هستیم که در ادامه مجاهدت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است.

سردار رجبی ادامه داد: واقعا جای تاسف است که بیمارستان را به خاک و خون می کشند و بیمارستان و مناطق مسکونی نظامی نیستند و نباید به این جنایت ها افتخار کنند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: این اتفاق در جهان نادر است که بیمارستان را محاصره کنند و بخش مراقبت های ویژه را به خاک و خون بکشند و این ها اوج خباثت دشمنان اسلام است.

سردار رجبی ادامه داد: کشور امریکا که تنها افتخارش جنایت در مناطق مختلف دنیا، استعمار ملت ها و چپاول ثروت کشورها است و این جنایات در فلسطین کار نظامی و عملیاتی نیست و در دنیا به این جنایت ها کار نظامی نمی گویند و در دید مردم دیگر این جنایات ها تحقیر آمیز است که مردم را به خاک و خون بکشند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: با این کارها چقدر صحنه ها و پدیده ها روشن شده و چقد دشمنی دشمنان آشکار شده است و در دنیا امروز و در کشور ما با تدبیر مقام معظم رهبری، رییس جمهور، نیروهای مسلح و مردم فداکار چگونه در تراز یک کشور مستقل و آزاده و کشوری که صاحب تمدن و قدرت است از فلسطین دفاع می کند و دفاع خود در لابه لای صحبت ها انجام نمی دهد و در لفافه پشتیبانی نمی کند و هیچ کشوری در دنیا حتی کشورهای عربی و اسلامی دیگر به این صراحت نمی توانند در برابر آمریکا این دفاع را بیان کنند.

وی در ادامه گفت: کارهایی که در سپاه شهرستان سلماس انجام می شود هم از لحاظ اجرایی و عملی پشتیبان بوده و هستند و در حوزه امنیتی و رفاهی و همچنین کارهای محرومیت زدایی و مردم یاری نیز عملیات شایسته ای صورت گرفته است.

کد خبر 1733339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha