کشتار و جنایت اسراییل در غزه نتیجه شکست مفتضحانه آنان است

امام جمعه شیروان گفت: کشتار و جنایت اسراییل نتیجه شکست مفتضحانه آنان است و در عملیات طوفان الاقصی آبروی اسرائیل رفت و هیمنه آن فرو ریخت.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امروز اسرائیل توان اینکه وارد غزه شود را ندارد و در جنگ زمینی با گذشت بیش از یک هفته هنوز موفق نشده به منطقه مسلط شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دنیا صحنه ظلم آشکاری وجود دارد و آن ظلمی است که به مردم مظلوم غزه و فلسطین صورت می گیرد، بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم بی سرپناه ناجوانمردانه به شهادت رسیدند که بیش از چهار هزار کودک در بین این شهدا هستند، کودکی که سرجنگی با دیگری ندارد، لباس رزم به تن نکرده اما ظالم رژیم صهیونیست چون جنایتکار و خونریز است علنی کشتار را انجام می دهد.

 حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: نیروی مقاومت در برابرش مردانه و با مقاومت ایستاده است، این شکست های پی در پی را با بمباران هوایی ناجوانمردانه ادامه می هد و هر چه می گذرد بیشتر مفتضح می شود و آبرویش در دنیا می رود.

 رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: مردم تاب و تحمل این همه ظلم و شکنجه را ندارند و دل هایشان مالامال از غم، غصه و جنایت است، اسرائیلی که ۸۰ سال با جنایت، ظلم و غاصبانه در بلاد اسلامی قرار گرفت امروز در دنیا دارد از بین می رود، پیروزی قطعی با فلسطین است و خواهیم دید روزی که شکست قطعی با اسرائیل است.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: در این جنگ حق و باطل مقام معظم رهبری نوید پیروزی دادند و دل های ما گرم است و سه نکته در حال اتفاق است و روسیاهی برای تمدن باطل غربی است، دروغ غربی ها بر تمام دنیا آشکار شد و هر چه در دنیا اعلام کرده بودند که مدافع حقوق بشر، زنان و کودکان هستند امروز در صحنه جنگ غزه آبروی تمام آنان رفت.

کد خبر 1733417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha