اجرای 38 برنامه مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 38 برنامه مختلف در مدارس استان اجرا می شود.

«حجت دبیقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تشریح مهم ترین برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه با عنوان جمله برتر و بازدید از کتابخانه های مدارس از اهم این برنامه ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب، تجلیل از دانش آموزان برتر علمی و پژوهشی و اجرای سرود همگانی مدرسه با عنوان «یار مهربان کتاب» از دیگر برنامه ها در هفته کتاب و کتابخوانی است.

دبیقی تعداد کتابخانه ها در مدارس استان را هزار و 989 باب کتابخانه اعلام کرد و افزود: از این تعداد هزار و 10 کتابخانه کلاسی و بقیه کتابخانه آموزشگاهی است.

وی ضمن تبریک هفته کتاب وکتابخوانی به جامعه بزرگ معلمان و دانش آموزان گفت :بی گمان یکی از اهداف نظام آموزش و پرورش، گسترش آموخته‌های دانش‌آموزان و افق فکری آنان بوده که کتاب و کتابخانه مهمترین ابزار برای تحقق این مهم هستند.

کد خبر 1733433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha