حوزه هنری مازندران با عضوگیری رایگان به استقبال هفته کتاب رفت

معصومی گرجی گفت: کتابخانه هنر، ادبیات پایدار و مقاومت حوزه هنری مازندران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از متخصصان، پژوهشگران و متقاضی عضویت در این کتابخانه به صورت رایگان ثبت نام بعمل می آورد.

مهدی معصومی گرجی-رئیس حوزه هنری مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای غزه و اعلام انزجار از جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، اظهار کرد: برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی برای گروه های سنی مختلف در قالب های گوناگون طرح ریزی شده و اجرا می شود.

وی به مشارکت حوزه هنری استان با دستگاه ها و نهادهای فرهنگی این خطه ازشمال کشور جهت ترویج فرهنگ مطالعه اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های تخصصی نقد و بررسی کتاب در هفته کتاب در دستور کار قرار دارد.

معصومی گرجی در ادامه سخنانش با بیان اینکه کتابخانه هنر، ادبیات پایدار و مقاومت حوزه هنری مازندران  با هدف کمک به فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهش‌های گسترده در عرصه ادبیات دفاع مقدس و تاریخ شفاهی جنگ ایجاد شده، گفت: این کتابخانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از متخصصان، پژوهشگران و متقاضی عضویت در این کتابخانه به صورت رایگان ثبت نام بعمل می آورد.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته کتاب از ۲۳-۳۰آبان ماه برگزار می شود، یادآورشد: علاقه مندان به عضویت در کتابخانه هنر، ادبیات پایدار و مقاومت روزانه در ساعت اداری به آدرس میدان امام خمینی(ره)، بلوار دانشگاه، حوزه هنری مازندران مراجعه نمایند.

کد خبر 1733441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha