تبیین اصول‌دینی، محور اصلی نمایشگاه اسوه است

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تبیین اصول‌دینی به‌عنوان محور اصلی نمایشگاه اسوه اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سرهنگ عباس زاده، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان غربی گفت: اعتلای سند بسیج و ارتقای بسیج مساجد و مردم‌سالاری دینی از اهداف اصلی این نمایشگاه است.

وی افزود: پس از برگزاری نمایشگاه‌ها در ۲۲۰۰ پایگاه بسیج، ۷۰۰ پایگاه به مرحله شهرستانی و ۵۰ پایگاه به مرحله استانی راه یافته‌اند که در این نمایشگاه، ۵۰ غرفه از دستاوردها و خلاقیت‌های بسیجیان در ارومیه به نمایش گذاشته می‌شود و غرفه ایی که بتواند امتیاز مورد قبول را کسب کند به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد.

سرهنگ عباس زاده اظهار کرد: پایگاه‌ها با تاکید بر انگیزه، تعهد به اهداف اسلامی و یکپارچگی بسیجیان، در دفاع از امنیت پایدار مردمی و ارتقا ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع این نمایشگاه اظهار کرد: برای جذب مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این نمایشگاه برنامه‌های بسیاری اجرا شده که کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و ارائه اطلاعات جدید از فعالیت‌های این رویداد محسوب می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: این رویداد به عنوان یک فرصت برتر برای آموزش و گسترش ارزش‌های انقلابی و اعتلای مساجد و دین مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است؛ نمایشگاه اسوه از تاریخ ۲۳ آبان تا ۲۵ آبان در سالن شماره ۲ نمایشگاه بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1733466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha