در نمایشگاه «اسوه» آثاری از توانمندی ها و خلاقیت بسیجیان به نمایش گذاشته شده است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: در نمایشگاه «اسوه» آثاری از توانمندی ها، ابتکارات و خلاقیت بسیجیان استان به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «اسوه» که ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج روز سه شنبه با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان ‌غربی گشایش یافت، در ابتدای سخنان خود گفت: جنایاتی که در قطعه ای از سرزمین امت اسلامی  فلسطین با حمایت استکبار جهانی از رژیم کودک کش برعلیه مردم مظلوم غزه اتفاق می افتد را محکوم میکنیم و برای پیروزی رزمندگان دعا میکنیم و آنچه مسلم است پیروزی شامل رزمنده های مومن و عزیزانی است که برای اعتلای دین و پس گرفتن سرزمین با اشغالگران در نبرد هستند.

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری از توانمندی ها، ابتکارات و خلاقیت بسیجیان ها به عرضه نمایش گذاشته شده و این جمع منتخب دو رده استانی هستند که انتخابی در رده های روستایی و شهری در سطح استان برگزار شده و منتخبین از این رده اول انتخاب به شهرستانی اومده و در رده شهرستانی هم برنامه ایی برای انتخاب داشته و از این مرحله هم 50 پایگاه اسوه به مرحله استانی رسیدند.

سردار رجبی ادامه داد: انشالله این پایگاه ها که هرکدام تابع شهرستانی هستند، از این جمع نیز تعدادی برای جشنواره کشوری انتخاب خواهند شد و در راه یابی به انتخاب کشوری نهایت دقت داشته باشیم و آرزومندیم در سطح کشور امتیازهای خوبی کسب کنند و ما میخواهیم در سطح کشور این اقدامات که در تراز انقلاب و در خدمت مردم هستند و با خدمت به مردم نشان میدهند و بیشترین و بهترین پایگاه اسوه را داشته باشیم.
در نمایشگاه «اسوه» آثاری از توانمندی ها و خلاقیت بسیجیان به نمایش گذاشته شده است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه نظر تخصصی معاونان در راهیابی به مرحله اسوه کشوری تأثیرگذار خواهد بود، ادامه داد: در سطح کشور پایگاه‌های روستایی و شهری در تراز انقلاب و در خدمت مردم هستند و ارزش‌های دینی را در خدمت نشان همواره نشان داده اند.
وی افزود: شایستگی در بسیجیان است که در کشور مقام کسب کنند و با این روحیه خدمات بهتر و بیشتری برای کمک به مسئولین داشته باشند و امروز نقش بسیج در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف جامعه بسیار تأثیرگذار است و تلاش بسیجیان در این زمینه قابل تقدیر است.
گفتنی است؛ نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان‌غربی با هدف اعتلای سند بسیج و ارتقای بسیج مساجد و مردم‌سالاری دینی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک جنگلی ارومیه دایر شده و این نمایشگاه تا ۲۵ آبان ماه در سالن شماره ۲ نمایشگاه بین‌المللی ارومیه در پارک جنگلی برپاست.
کد خبر 1733483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha