الازهر: سکوت در برابر جنایت صهیونیست‌ها، لکه ننگی بر پیشانی بشریت است

الازهر از جامعه جهانی خواست رژیم صهیونیستی را که از ارسال سوخت و تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌ها جلوگیری کرده است، محاکمه کند، زیرا سکوت در برابر جنایتکار، مایه ننگ بشریت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا، الازهر در توئیتی درحساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: الازهر از جامعه جهانی خواست رژیم صهیونیستی را که از ارسال سوخت و تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌ها و بیماران مراقبت‌های ویژه و کودکان جلوگیری کرده، و باعث شهادت بیماران در بیمارستان شفاء شده است، محاکمه کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی معنای انسانیت و زندگی را نمی‌داند و با ظلم و بی رحمی آن را نشان داده است، گفت: سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها، مایه ننگ به بشریت و جامعه بین‌المللی است.

الازهر تصریح کرد: صهیونیست‌ها، قدرت خود را بر کودکان و بیماران نشان می‌دهند و مرتکب جنایاتی شده است که حیوانات در جنگل نیز نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

الازهر به پزشکان غزه و همه کارگران بیمارستان‌های نوار غزه به دلیل نقش دلاورانه و رهبری خط مقدم در خدمت به مجروحان تبریک و تحیت گفت و از همه آزادگان جهان خواست دست از حمایت این رژیم غاصب بردارند.

کد خبر 1733484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha