مسابقات قرآنی باعث آشنایی خانواده‌ها با زیبایی‌های کلام الهی می‌شود

کاکایی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی باعث آشنایی خانواده هاو کارکنان با معانی و زیبایی های کلام الهی می شود ومی تواند پیوند با قرآن را در فرهنگ خانواده ها محکم تر کند.

اسکندر کاکایی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی توسط سازمان تأمین اجتماعی  در کرمانشاه، گفت: بهترین راه انس با قرآن، تفکر و تدبر و تعمق در مفاهیم و معانی آن است زیرا خود قرآن با تعبیر «افلایتدبرون القرآن» انسان‌ها را به اندیشیدن در قرآن دعوت می‌کند.

مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه در خصوص ضرورت برگزاری مسابقات قرآنی، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی باعث آشنایی خانواده هاو کارکنان با معانی و زیبایی های کلام الهی و باعث انس و تدبر بیشتر آنها با قرآن می شود همچنین با شرکت در مسابقات قرآنی، به زیبایی های کلام الهی و سخنان اهل بیت (ع) آشنا می شوند و این آشنایی تأثیر بسزایی در شناخت مسائل دینی و اعتقادی آنها دارد.

وی خاطر نشان کرد:مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه در بین کارکنان و خانواده آن‌ها و مستمری بگیران همکار سازمان تأمین اجتماعی با حضور ۷۲ نفر برگزار شد که نتیجه آن از سوی هیئت داوران اعلام و اسامی نفرات برگزیده به مسابقات سراسری کشوری اعلامی می شود.

کاکایی تصریح کرد: این مسابقات با همکاری مدیریت درمان تأمین اجتماعی و اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه  برگزار شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه گفت:برگزاری این چنین مسابقاتی برای انس بیشتر با قرآن است و می تواند پیوند با قرآن را در فرهنگ خانواده ها محکم تر کند و کسانی که با قرآن دوستی کنند تاثیر بسیار خوبی در زندگی خود خواهند دید.

کد خبر 1733511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha