توسعه فعالیت های فرهنگی در دستور کار شهرداری شهباز

عبداللهی فر گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر شهباز قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،  حسین عبداللهی فر، در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهباز گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان نیازمند همدلی و روحیه جهادی مسئولان فرهنگی است.  


شهردار شهر شهباز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در شهرشهباز اظهار کرد: جایگاه و نقش کانون در فرآیند تربیت و آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت کودکان و هدایت فکری و تعالی آنها خواهد داشت.  

حسین اکبری نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر شهباز در راستای مسئولیت های اجتماعی گفت: برنامه ریزی های خوبی در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی در این شهرستان برنامه ریزی شده است.  


رئیس شورای اسلامی شهر شهباز خاطر نشان کرد: توسعه فعالیت های مردم محور در حوزه های فرهنگی، دینی و اجتماعی امری ضروری است و باید این فعالیت ها با حضور و مشارکت مردم انجام شود.  


وی بر همدلی و همراهی همگانی در راستای اجرای هر چه بهتر فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی با همدلی و همراهی می توانند گام موثری در راستای نشاط اجتماعی بردارند.  

 در ادامه این دیدار احسان منصوری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی نیز ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر شهباز گفت : امید است با این همکاری بتوانیم گام های اساسی در راستای ایجاد شهر دوستدار کودک برداریم. 

گفتنی است هدف از این دیدار و نشست  حمایت و توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری در شهر شهباز و  در راستای شهر دوستدار کودک است و  مقدمات اولیه شهر شهباز بعنوان شهر دوستدار کودک در حال انجام است.

کد خبر 1733578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha