۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان گلستان در سفر دوم رئیس جمهور افتتاح می شود

گفت: ساخت مسکن محرومان یکی از اولویت های کمیته امداد است و در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان سه هزار واحد مسکونی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) در جشن خودکفایی ۲ هزار و ۶۵۳ خانوار تحت پوشش خدمات کمیته امداد استان گفت: ساخت مسکن محرومان یکی از اولویت های کمیته امداد است و در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان سه هزار واحد مسکونی افتتاح می شود.

استاندار گلستان افزود: در حال حاضر ۳۸ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است که از این تعداد یک هزار و ۵۲۵ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه با دستگاه‌های مرتبط و ۲ هزار و ۸۰۰ واحد در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به خودکفایی ۲ هزار و ۶۵۳ مددجوی کمیته امداد استان، ادامه داد: از طرح‌های توانمندسازی و خودکفایی کمیته امداد گلستان حمایت می شود.

زنگانه خاطرنشان کرد: با نگاه دولت سیزدهم و مسئولان ارشد نظام و تلاش و همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی استان، استان گلستان در ۲ سال اخیر در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

وی، بازگشایی کانال اصلی خلیج گرگان به دریای خزر در چند روز آینده، رفع گره ۱۸ ساله مجتمع پتروشیمی گلستان با جذب ۳۰ همت سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه ۲۰ ‌همت برای تامین برق و توسعه صنعتی استان با توسعه سیکل ترکیبی علی آبادکتول را از اقدامات مهم دولت سیزدهم در گلستان برشمرد.

استاندار گلستان افزود: اعتبارات تملک دارایی از چهار هزار میلیارد تومان با رشد چهار برابری به ۱۶ هزار میلیارد تومان و طرح های نیمه تمام استان از یک هزار و ۳۰۰ طرح به ۸۰۰ طرح رسیده است.

زنگانه گفت: رشد اقتصادی استان از منفی سه به بعلاوه سه، رشد ۷.۹ درصدی صنعت، افزایش سرانه درآمد از ۴۷ به ۵۰ درصد و افزایش درآمد ناخالص به ۱۲۰ همت از تلاش های انجام شده در ۲ سال اخیر در استان بوده است.

کد خبر 1733652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha