تجلیل از ۲۶ مقاله برتر در دومین کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

در بخش مقالات برتر دومین کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای مقاله شاخص های اخلاقی و رفتاری فرماندهی مطلوب در اندیشه قرآنی امام خامنه ای به قلم حجت الاسلام محمحسنی به عنوان مقاله برتر و برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای با خیر مقدم به حاضران و تشکر از مجموعه علمی و پژوهشی در برگزاری این کنگره گفت: این کنگره شروع کار است و باید در کنگره های بعدی مقالات قوی تر و غنی تر در موضوعات بیشتر در دستور کار قرار بگیرد و به دنبال تحقیق، پژوهش و نظریه پردازی باشیم.

وی افزود: رهبر انقلاب در جایی فرمودند هر کشوری اگر بتواند نظریه پردازی کند، آقایی و سروری را پرچمداری و بر دست دارد. در حقیقت لازمه سروری نظریه پردازی است و رهبر انقلاب پرچمدار نظریه های ویژه قرآنی هستند.

دومین کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خمینی با همکاری عقیدتی سیاسی ارتش، جامعه المصطفی و مراکز علمی کشور برگزار شد و در بخش مقالات برتر مقاله شاخص های اخلاقی و رفتاری فرماندهی مطلوب در اندیشه قرآنی امام خامنه ای به قلم حجت الاسلام محمحسنی به عنوان مقاله برتر و برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در ادامه این کنگره از ۲۶ پژوهشگر برتر ارتش تجلیل شد.

کد خبر 1733668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha