جزئیات راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در کرمان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان غزه در روز ۲۷ آبان ماه، جزئیات این برنامه در کرمان را اعلام کرد.

حسین انجم شعاع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ با تسلیت شهادت مظلومانه کودکان و زنان و مردم بی دفاع غزه و فلسطین که در پی جنایات وحشتناک و ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل و با حمایت آمریکا و کشورهای غربی بعد از طوفان الاقصی شدت گرفته است؛ افزود: در همین رابطه اجتماعات و راهپیمایی و حمایت از مردم غزه از همان روز اول یعنی ۱۵ مهر در سراسر جهان و ایران شکل گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: در ۱۳ آبان هم مردم حمایت خود را از غزه اعلام کردند اما راهپیمایی سراسری در حمایت از غزه با حضور اقشار مختلف مردم شنبه(۲۷ آبان) در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این راهپیمایی در همه شهرستان ها و بخش های استان کرمان اعلام کرد: راهپیمایی در مرکز استان ساعت ۱۵ از چهارراه ابن سینا و با حضور اقشار مختلف مردم آغاز و به میدان عاشورا ختم می شود و در صدد دعوت از یکی از شخصت های کشوری به عنوان سخنران اجتماع پایانی مراسم هستیم.

انجم شعاع با ابراز امیدواری بر حماسه آفرینی مجدد کرمانی ها در این راهپیمایی اظهار کرد: به صورت ویژه پزشکان، پرستاران، ورزشکاران، امدادگران، هیئت های مذهبی، اصناف، دانشگاهیان، معلمان و... در این مراسم حضور خواهند داشت و غرفه های فرهنگی، تبلیغی، هنری، رزمی و... توسط گروه های مردمی برقرار خواهد بود و جمعی از شرکت کنندگان نیز جهت همدردی با مردم غزه به صورت کفن پوش حضور می یابند.

کد خبر 1733688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha