کانون طلاب خواهران جمعیت هلال احمر زنجان افتتاح شد

به گفته هاشمی، کانون طلاب خواهران جمعیت هلال احمر استان زنجان با هدف جذب جوانان برای مشارکت در کارهای عام المنفعه راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت اله هاشمی در آیین راه اندازی کانون طلاب خواهران در مدرسه علمیه خدیجه کبری(س) شهرک پونک افزود: به دنبال رشد مضاعف بعد اخلاقی و اعتقادی هستیم چرا که هر فردی اعتقادی دارد که باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه شناخت ازمجموعه ها مهم به شمار می رود،   یادآوری کرد: الگوهای بسیار زیادی دارم که از جمله پیامبران و مقام معظم رهبری که اگر اندیشه ها و کارهای ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم و توصیه هایشان در بعد اخلاقی و اعتقادی ملاک باشد، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: منویات مقام معظم رهبری در همه حوزه ها باید عملیاتی شود این مهم در هلال احمر نیز با توجه به شرح وظایف کاری که داریم محقق و اندیشه و رودیکردها نهادینه شود.

هاشمی با بیان اینکه باید از رخنه دشمن در باورها و اعتقادات جوانان پیشگیری کنیم، اظهارداشت: باید در برخی از فعالیت ها ترکیب تقویت باورها و اعتقادات ایجاد شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وجود کانون های هلال احمر بویژه در مراکزی که اخلاق، اعتقادات و فرهنگ تولید می کنند هر چه در جامعه حضور و در حوزه های مختلف ورود پیدا کنند نقش و تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید بر اساس عملکرد، نوع مدیریت و رویکرد فعالیت ها پیوست فرهنگی و اخلاقی داشته باشد که در زمالن حاضر این مهم حلقه مفقوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر ارگانی مردمی و عام المنفعه محسوب می شود و بر اساس منویات امام راحل و مقام معظم رهبری، مبین دارا بودن ارزش انسانی این مجموعه است.

وی با بیان اینکه ورود درحوزه های عملیه باید با شناخت از ساختارهای این مجموعه و منطقی باشد، گفت: نظام، نظام ارزشی است که اخلاق و رفتارها نیز باید ارزشی باشد.

هاشمی ادامه داد: در هلال احمر برای نجات جان انسانها حرکت کنیم و در بعد اعتقادی و اخلاقی مجموعه را رشد بدهیم و از ظرفیت جوانان و طلاب در حوادث، سوانح و خدمات عام المنفعه استفاده کنیم.

بانوان از افسران مهم مدیریت فضای مجازی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر مدیریت فضای مجازی بسیار مهم است و بانوان از افسران مهم مدیریت این فضا  در راستای تبلیغ اعتقادات دینی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری افزود: اسلام دارای سه وجه احکام، اعتقادات و اخلاقیات است و هرچه اعتقادات قوی باشد احکام تسهیل باشد اخلاق نیز درست می شود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان بزرگترین موتور محرکه جامعه محسوب می شوند، اظهارداشت: در تلاش هستم از ظرفیت حوزه های عملیه در راستانی تقویت اعتقادات استفاده کنیم و باید در کنار خدمات امدادی این مقوله نیز لحاظ گردد.

گفتنی است، کانون طلاب خواهران در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) با حضور معاون امور جوانان، مسئول شعبه هلال احمر و کارشناس امور جوانان شهرستان زنجان و مدرسان این مدرسه افتتاح و حکم مسئول کانون طلاب خواهران نیز اهدا شد.

کد خبر 1733702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha