مردم در طرح اهدای کتاب به کتابخانه ها مشارکت کنند

بهرامی گفت: با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان کتاب هایتان را همه می خوانند همچنین در طرح اهدای کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه مشارکت کنید.

محمد امین بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اهدای کتاب با شعار آینده خواندنی است، گفت:بی گمان، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست؛ چرا که کتاب، مایه آرامش روحی انسان است. کتاب همدمی است که اندوه را می زداید و مطالعه کننده را از تنهایی در می آورد و به او حکمت های جان پرور می آموزد.

مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه افزود: کتاب منبع باارزشی از اطلاعات غنی بوده و خواندن کتاب موجب افزایش دانش و اطلاعات خواهد شد همچنین کتاب به دلیل تاثیرات مثبت بر مغز موجب تحریک روحی و روانی شده و با فعالیت بیشتر از آلزایمر و دیگر مشکلات مغزی پیشگیری خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد:افراد خیر در حوزه کتابخانه های عمومی و اهدای کتاب همه روزه می توانند با مراجعه به یکی از کتابخانه های عمومی در ساعت کاری کتابخانه کتاب های مازاد در منزل خود را تحویل دهند تا افراد بیشتری بتوانند از این منابع بهره‌مند شوند.

بهرامی تصریح کرد:حتماً به کتابخانه محله خود مراجعه کنید تا از خدمات ارزشمند حوزه کتاب و کتابخوانی مطلع شوید، تعداد ۸۹ باب کتابخانه عمومی نهادی در استان کرمانشاه وجود دارد.  

وی با اشاره به اجرای طرح عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، اظهار کرد:  علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه به سایت samanpl.ir یا پرتال کتابخانه عمومی مورد نظر خود کد تخفیف عضویت را دریافت کنند و سپس به کتابخانه مراجعه و با ارائه مدارک شخصی کارت عضویت یکساله دریافت کنند.  

بهرامی با بیان اینکه  تاریخ دریافت کد عضویت رایگان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی می باشد است، گفت:کد تخفیف دریافت شده توسط افراد تا تاریخ ۲۴ آذر ماه سالجاری اعتبار دارد همچنین عضویت هر شخص در کتابخانه برای مدت یکسال اعتبار دارد و عضو فعال می تواند با داشتن کارت عضویت یک کتابخانه، از خدمت امانت کتاب کتابخانه های سراسر کشور بهره‌مند شود.

کد خبر 1733709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha