ورود معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و ۷۰ خیر مدرسه ساز به  کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه ۷۰ خیر مدرسه ساز بنام داخل و خارج از کشور وارد استان شدند.

«حسنعلی عزت خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد:یک روز پیش از آغاز بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، از ظهر امروز ۷۰ خیرمدرسه ساز بنام داخل و خارج از کشور به همراه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور شرکت در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان وارد شهر یاسوج شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره فردا ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان کشوری،استانی و خیرین بنام داخل و خارج از کشور در دانشگاه دولتی یاسوج برگزار می شود.

وی ادامه داد: معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه معاونان خود و خیرین با ورود به مرکز استان بلافاصله به منظور بهره برداری از چند مدرسه خیرساز در شهرستان دنا عازم شهر سی سخت شدند.

عزت خواه با بیان اینکه در سفر خیرین و معاون عمرانی و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به شهرستان دنا، مدرسه شهید مطهری و خوابگاه شبانه روزی خیرساز سی سخت عصر امروز به بهره برداری می رسند، افزود:برای اجرای این طرح ها ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا صبح هم پیش از آغاز جشنواره، مدرسه نیازهای ویژه شهید کاظمی خیرساز یاسوج با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان کشوری، استانی و خیرین به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1733729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha