نهضت احیای نان کامل در استان مرکزی فراگیر و در کشور مورد توجه قرار گرفته است

مخلص الائمه با بیان اینکه نهضت احیای نان کامل به لطف خدا، موج تبلیغی و کار رسانه‌ای در استان مرکزی فراگیر شده است، گفت: بحمدالله این نهضت در کشور نیز توجهات را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی فرزاد مخلص‌الائمه امروز چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی با اشاره به اینکه نهضت احیای نان کامل یک طرح جدید است و باید حساسیت‌های لازم در راستای اجرای صحیح آن به کار گرفته شود، گفت: خبازان باید آموزش‌های لازم را فرا گرفته و نانوایی نشان نان کامل را در نانوایی خود نصب کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بیشتر شهرستان‌های استان نانوایی کامل وجود دارد و در شهرهایی که ندارد نیز باید ایجاد شود، خاطر نشان کرد: تلاش است تا تعداد کارخانجات آرد کامل در استان افزایش پیدا کند.

وی بر همدلی و همکاری همه دستگاه ها در راستای طرح نهضت احیای نان کامل گفت: در خصوص استفاده از نان کامل، اختلاف نظری وجود ندارد و همه نظرها بر سلامت قطعی آن است.

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه نهضت احیای نان کامل به لطف خدا، موج تبلیغی و کار رسانه‌ای در استان مرکزی، فراگیر شده و در کشور توجهات را به خود جلب کرده است، ادامه داد: تا زمانی که این نهضت در کشور فراگیر نشود به هدف خود نمی‌رسد.

اجرای طرح نهضت احیای نان کامل با هدف ارتقای سلامت جامعه 


دبیر طرح نهضت احیای نان کامل در استان مرکزی با اشاره به اهمیت نان و جایگاه آن در سفره مردم، گفت: طرح نهضت احیای نان کامل در سال ۱۴۰۰ در استان مرکزی با هدف ارتقای سلامت جامعه و با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان و حمایت استاندار مرکزی کلید خورد و هم‌اکنون با استقبال گسترده‌ای همراه شده است.

غلامرضا ملکی با اشاره به اینکه تقاضا برای نان کامل در استان مرکزی روز به روز در حال افزایش است، ادامه داد: امروز در سامانه آرد و نان کشور، آرد کامل تعریف شده اما هنوز شرایط ایده‌آل وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۹۰ نانوایی در استان مرکزی نان کامل با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند، گفت: طرح نهضت احیای نان کامل به صورت مستمر پایش می‌شود و اجرای این طرح برای خبازان و خرید آن برای مردم اختیاری است.

کد خبر 1733753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha