خیرین سلامت ستاره‌های درخشان آسمان خدمت هستند

رضایی کوچی رضایی کوچی از خیرین به عنوان ستاره‌های درخشان آسمان خدمت یاد کرد و گفت: امروز جهرم به عنوان قطب پزشکی در منطقه جنوب کشور و مرکزی برای استان‌های مجاور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمدرضا رضایی کوچی امروز چهارشنبه (۲۴ آبان) در همایش تجلیل از خیرین سلامت شهرستان جهرم گفت: خیران انسان‌های شریفی که از مال خود برای رسیدن به توشه آخرت گذشتند هرچند دل بریدن از مادیات از لطف و مرحمت خداوند است.

وی با اشاره به اینکه باید بدانیم کسی که صدقه می‌دهد و کمک می کند مالش کم نخواهد شد و بخشش همراه با افزایش رزق و روزی است، افزود: خوشبختانه در شهرستان‌های جهرم و خفر در حوزه‌های سلامت، مدرسه سازی، ورزش، فرهنگ و انفاق خیرین فراوانی داریم‌ و این یکی از ویژگی‌های برجسته‌ این منطقه است.

رضایی کوچی از خیرین به عنوان ستاره‌های درخشان آسمان خدمت یاد کرد و اظهار داشت: دولت در پروژه خیرین مشارکت ویژه‌ای دارد. امروز جهرم به عنوان قطب پزشکی در منطقه جنوب کشور و مرکزی برای استان‌های مجاور است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، نگاه به جهرم بیش از یک شهرستان است، گفت: مراکز درمانی جهرم تنها در حال خدمت‌رسانی به شهروندان جهرمی نیست و به شهرستان‌های جنوب استان فارس نیز خدمت می‌دهد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان پروژه‌های عمرانی و زیربنایی داریم و این برای پایداری عوامل زیست مناسب برای شهروندان است‌، تاکید کرد: باید نقشه‌ راه و آینده‌ جهرم به گونه‌ای ترسیم شود که جهرم و خفر مکانی امن برای سرمایه گذاری افراد مختلف باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جهرم تلاقی دو کریدور شمال- جنوب و شرق به غرب است و همچنین پایداری در مقابل حوادث مترقبه مانند خشکسالی و... باید نقشه راه جهرم برای سال ۱۴۲۰ با آینده پژوهی اقتصادی همراه باشد.

به گفته رضایی کوچی، هم‌اکنون در حوزه‌های آب، برق، گاز، سلامت، فرودگاه، راه و ... با توجه به برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته، پایداری وجود دارد. هم‌اکنون درخواست برای مهاجرت به جهرم و هم‌چنین الحاق به شهرستان جهرم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز جهرم از لحاظ سرانه تخت بیمارستانی با دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال رقابت برای کسب رتبه اول کشور است، گفت: با این رویکردی که در دانشگاه علوم پزشکی و در بین مسئولین برای افزایش تخت با تکمیل بیمارستان‌های قلب، اعصاب و روان و ... وجود دارد، به زودی جهرم بالاترین سرانه کشور در مقدار تخت‌های بیمارستانی را خواهد داشت.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید سمن‌های مردم نهادی که در حوزه کمک به تامین هزینه‌های بیماران نیز فعال هستند، تقویت شوند، اظهار کرد: هم‌چنین باید به سمن‌های بیماران خاص توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه به زودی مرکز پیشرفته شتاب دهنده خطی برای درمان بیماران سرطانی در بیمارستان پیمانیه جهرم با همیاری یکی از خیرین با ۲۵ میلیارد تومان احداث می شود، گفت: این دستگاه پیشرفته با اعتبار بیش از یکصد میلیارد تومان در جهرم راه‌اندازی خواهد شد.
 

کد خبر 1733768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha